iBurgerzaken jubileum: 4e annoncering voor alle gemeenten. De meerjarenplanborden ingevuld met een mooie verrassing…
Vorig jaar zijn we gestart met het samen invullen en visualiseren van de iBurgerzaken-meerjarenplanning: het magneetbord dat inzicht geeft welke modules/apps, dienstverleningsproducten en securityproducten wanneer geïmplementeerd worden om de dienstverlening te verbeteren of de verwerking te optimaliseren. Een goed ontvangen initiatief met vele goede reacties en inmiddels al mooie resultaten.
Onze excuses dat we bij enkele gemeenten nog niet zijn geweest om het meerjarenplanbord samen in te vullen. Inmiddels zijn de nieuwe planborden voor 2019 verstuurd. Onze accountmanagers komen binnen 2 maanden bij je langs om samen deze borden opnieuw in te vullen en te leren van het afgelopen jaar; wat ging goed en wat moet beter? Mocht het te lang duren voordat er contact is opgenomen, bel dan jouw accountmanager; Colin, Irma, Jesse of Harald.
Voor ons is het van belang te weten wat jouw vraag is en wanneer je wat wilt invoeren. Femke Rhouat kan dan maximaal anticiperen op deze (consultancy)vraag. Dat voorkomt langere wachttijden.
Ter stimulering van dit mooie initiatief, heeft jouw accountmanager een kleine verrassing. Aangezien elke situatie van een gemeente uniek is wordt dit een verrassing op maat. Dus laat je verrassen zodra je samen met onze accountmanager het meerjarenplanbord hebt ingevuld. Deze verrassing is de 4e annoncering in het kader van ons 5-jarig jubileum van iBurgerzaken.
Kwartiermakers in de watten...
Vorige nieuwsbrief is geschreven over het succes dankzij de kwartiermakers. Al diverse vragen gehad hierover. Elke eerstvolgende kwartiermakerssessie komt dit onderwerp op de agenda en ik ben zeer benieuwd welke leuke creatieve suggesties er uit gaan komen. Jullie hebben het verdiend.
GV regio-overleggen goede respons
Wederom een mooie inhoud van de regio-overleggen van het platform Burgerzaken van de GebruikersVereniging PinkRoccade Local Government. Door vakanties waren de eerste sessies iets minder bezocht. Mocht iemand niet geweest zijn en/of vragen hebben, neem dan contact op met je accountmanager.