Hoe werkt iNzicht nou precies?
Gemeenten verzamelen en creëren veel data en gegevens, zowel intern als extern. Deze gegevens gebruikze om de juiste dienstverlening te bieden aan hun inwoners. Alleen wordt die data opgeslagen in verschillende applicaties. Hierdoor is het uitwisselen van gegevens niet altijd even makkelijk en overzichtelijk. Door al deze data echter centraal te verzamelen en te koppelen, kan de gemeente dwarsverbanden en analyses maken.
De voordelen van iNzicht
Wanneer je voor jouw gemeente deze data op een goede manier koppelt, levert dit zekerheid en kwalitatieve data op. Dit zorgt voor relevante beleids- en managementinformatie gebaseerd op feiten. Hiermee genereer je inzicht, overzicht en kun je inspelen op veranderingen in de toekomst. Zo kun je producten en diensten beter afstemmen op de actuele situatie en dus binnen je gemeente efficiënter en effectiever werken.
Een overzichtelijk dashboard
Met het dashboard iNzicht heb je realtime informatie beschikbaar. Met deze gegevens voorzie je het management van de juiste informatie om zo het beleid verder te verbeteren. iNzicht biedt daarbij informatie op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Met het onderdeel iNzicht editor zet je vervolgens zelf data eenvoudig om naar visuele informatie.
Voeg nu ook financiële gegevens toe
Intussen werken er al meer dan 120 gemeenten met iNzicht, waarbij we al veel inzichten ontwikkelden. Sinds kort heb je ook de mogelijkheid om de financiële gegevens toe te voegen (iNzicht Financiën). Hiermee krijg je nog meer inzicht en grip, want je kunt bijvoorbeeld de combinatie maken van financiële gegevens met bijvoorbeeld het Sociaal domein. De eerste gemeenten gingen onlangs live met iNzicht Financiën.
Interesse?
Ook benieuwd wat iNzicht voor jouw gemeente kan betekenen? Neem dan gerust contact op: prlg.fs@pinkroccade.nl.