Direct naar de content
icon search white
29 april 2021 - Nieuws

Nieuw: centraal aanspreekpunt iNzicht

April 2019 begin ik mijn loopbaan bij PinkRoccade Informatievoorziening als Ontwikkelaar. Al snel merkte ik dat ik veel plezier haalde uit het samenwerken met klanten en het oplossen van incidenten. Daarom werk ik nu dagelijks aan de Customer Care van iNzicht. Naast het oplossen van incidenten bespreek ik ook marktsignalen met onze klanten. De klantwensen proberen we met het iNzicht team zo snel mogelijk op te pakken. Dit zorgt ervoor dat we telkens onze software blijven verbeteren en innoveren.

Centraal aanspreekpunt iNzicht
Het is nog steeds gebruikelijk om via TOPdesk de incidenten en marksignalen te melden. Om onze service te verbeteren ben ik het aanspreekpunt geworden voor de helpdesk, consultants en collega units van iNzicht. Zo bewaak ik het proces en zorgen we ervoor dat onze klanten zo goed mogelijk geholpen worden.

Wij nemen je mee in het proces
Naast het feit dat we via een incident of marktsignaal met elkaar in contact kunnen komen, is het ook mogelijk om ons proces te volgen. Elke 2 weken is er een sprintreview waar de afgelopen sprint besproken wordt. Deze review is toegankelijk voor iedereen. Hier hoor je ook als klant aan welke requirements wij de prioriteit gegeven en worden er demo’s gegeven. Daarnaast is er ook altijd ruimte voor vragen en discussie. 

Neem contact met mij op
Heb jij een marktsignaal die je graag eens met mij wilt bespreken of wil je aanschuiven bij de sprintreview? Neem dan contact met mij op via Mick.Vranken@pinkroccade.nl.

Vriendelijke groet,

Mick Vranken, Customer Care iNzicht

Deel via:

‘Samen verder’

Mick Vranken, Customer Care iNzicht
Mick Franken.png