Direct naar de content
icon search white
10 juni 2021 - Nieuws

Ontwikkeling Workflow Verkoopfacturen met co-creatie groep van start

Veel gemeenten kennen Centraal Factureren als een makkelijke tool om verkoopfacturen naar debiteuren te sturen. Deze oplossing is al heel compleet. Ontdek hoe hij werkt en de voordelen in deze factsheet. Toch blijven we stappen zetten voor extra gebruiksvriendelijkheid en het uitbouwen van de functionaliteit.

 

De gegevensstroom volledig en gestroomlijnd

Na een workshop met een aantal gemeenten bleek dat er veel tijd gaat zitten in het verzamelen van de juiste informatie voor het versturen van een factuur. Vaak ging dit via een Excelformulier of een mailtje. Er werd zelfs een aantal keer gesproken over vodjes die op het bureau gelegd werden. Om dit te verbeteren, is er de afgelopen periode hard gewerkt aan het vormen en ontwerpen van een workflow voor de uitgaande debiteurenfacturen binnen iFinanciën. Aanvragen worden hierbij direct in het systeem gedaan. Een deel van deze workflow maken we ook voor CiVision Innen.

Eerder dit jaar zochten we deelnemers voor een co-creatie groep

Om mee te denken richting de nieuw te ontwikkelen module iDebiteuren - Workflow Verkoopfacturen (iFinanciën) en de module Workflow Centraal Factureren (CiVision Innen). Inmiddels is er een mooie groep gemeenten samengesteld en gaat het ontwikkelen beginnen. Het doel is om de eerste versies nog dit jaar te implementeren.

Laatste kans om mee te doen met de early adopters

Meld je voor de co-creatie groep voor CiVision Innen uiterlijk vrijdag 25 juni aan. En voor de co-creatie groep voor iFinanciën uiterlijk vrijdag 30 juli. Stuur hiervoor een mailtje naar elias.tsouvelekidis@pinkroccade.nl.

Doe je mee? Dan geniet je van de volgende voordelen

Als deelnemer van de co-creatie groep investeer je vooraf in de module tegen een korting van 50% op de eenmalige kosten. In ruil daarvoor kijk je mee in de keuken en heb je invloed op de ontwikkeling van het eindproduct. Elke 2 weken praten we in een online sessie van ongeveer 30 minuten bij over de tot dat moment genomen stappen. Op dat moment voorzie jij de ontwikkelingen van feedback. De ultieme kans om invloed uit te oefenen. Na het ontwikkelen van de module ga je hem samen met ons testen. Tot slot wordt de oplossing als eerst bij de deelnemende gemeenten geïnstalleerd en ingericht. Bij het in productie nemen heb jij een oplossing die past bij jouw behoeften.

Wij bedanken alle early adopters graag al voor de inzet tot nu toe

We kijken uit naar een prettige samenwerking gedurende het ontwikkeltraject.

Deel via:

‘Ik wil investeren in gezamenlijke uitdagingen.’

Elias Tsouvelekidis, Product Owner Functioneel
pinkroccade_Elias_Tsouvelekidis_013_AS-extra-kl.png