Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar iBijhouding en e-dienst correctieverzoek

Tijdens dit webinar hebben we het uitgebreid over de app iBijhouding en dan vooral de laatste ontwikkelingen en wijzigingen in het proces. Ook laten we de nieuwste e-dienst correctieverzoek zien. Na dit webinar weet je wat er allemaal mogelijk is in de processen bijhouding persoonslijst en actualisering persoonslijst. Lees er hieronder meer over en meld je aan. 

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 21 november
    14.00 - 15.00
    Online

Over iBijhouding

Met de app iBijhouding hebben burgerzakenmedewerkers een krachtige tool in handen waarmee ze op een efficiënte manier persoonslijsten bijhouden. Een duidelijke weergave van historische en niet-historische categorieën speelt hierbij een belangrijke rol. En de controle van de persoonslijst voordat de BRP wordt bijgewerkt door de Bestandscontrolemodule (BCM) van RvIG is misschien wel de grootste toegevoegde waarde van iBijhouding. Door deze >1.800 controles aan de voorkant voorkom je fouten op de persoonslijst. Deze controle vooraf kan je bovendien zo vaak als nodig is uitvoeren, steeds voordat je de BRP bijwerkt. Zo geldt dus het principe ‘voorkomen is beter dan genezen’.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

Consultant Steffen Hessel deelt tijdens dit webinar informatie over de nieuwste ontwikkelingen en wijzigingen in iBijhouding. Daarvoor maakt hij gebruik van diverse best practices. De onderwerpen die aan bod komen:

  • Het proces iBijhouding met de verschillende knoppen en laatste ontwikkelingen
  • Het proces 'Actualiseren persoonslijst': persoon (en daarmee het automatisch bijwerken van gerelateerden)
  • Het proces ‘Registratie beëindiging huwelijk/partnerschap’ onder iHuwelijk
  • De nieuwe e-dienst correctieverzoek

De doelgroep van dit webinar

Geschikt voor alle medewerkers van de burgerzakenafdeling die mutaties verwerken in de BRP. Ook functioneel beheerders die geïnteresseerd zijn in de laatste wijzigingen binnen de processen kunnen zich aanmelden.

Houd rekening met deze voorwaarden

iAcademy webinars komen het beste tot hun recht als je de sessie zelf actief bijwoont. We nemen ze daarom ook niet op. We rekenen dan ook op je komst nadat je je hebt ingeschreven. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl. 

Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen. Geen Samen Verder pakket? Dan neem je deel voor 290 euro per persoon.

Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Een aantal dagen voor aanvang van het webinar ontvang je nog een e-mail met laatste details, waaronder de deelname link naar de Microsoft Teams omgeving. 

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: