Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar iBijhouding: nieuwe functionaliteiten

Tijdens dit webinar hebben we het uitgebreid over de app iBijhouding en dan vooral de laatste ontwikkelingen en wijzigingen in het proces, zoals het uitzetten van functies in Cipers. Ook laten we de e-dienst correctieverzoek nog eens zien. Na dit webinar weet je wat er allemaal mogelijk is in de processen bijhouding persoonslijst en actualisering persoonslijst. 

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 8 mei
    10.00 - 11.00
    Online

Over de app iBijhouding

Met de app iBijhouding hebben Burgerzakenmedewerkers een krachtige tool in handen waarmee ze op een efficiënte manier persoonslijsten bijhouden. Een duidelijke weergave van historische en niet-historische categorieën speelt hierbij een belangrijke rol. En de controle van de persoonslijst voordat de BRP wordt bijgewerkt door de Bestandscontrolemodule (BCM) van RvIG is misschien wel de grootste toegevoegde waarde van iBijhouding. Door deze >1.800 controles aan de voorkant voorkom je fouten op de persoonslijst. Deze controle vooraf kan je bovendien zo vaak als nodig is uitvoeren, steeds voordat je de BRP bijwerkt. Zo geldt dus het principe ‘voorkomen is beter dan genezen’.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

Consultant Steffen deelt tijdens dit webinar informatie over de nieuwste ontwikkelingen en wijzigingen in iBijhouding. Daarvoor maakt hij gebruik van diverse best practices. De onderwerpen die zoal aan bod komen:

  • Het proces iBijhouding en laatste ontwikkelingen;
  • Het proces 'Actualiseren persoonslijst' en daarmee het automatisch bijwerken van gerelateerden;
  • Welke functies uit zijn gezet in Cipers en hoe je deze in iBurgerzaken terug ziet;
  • De e-dienst correctieverzoek in combinatie met iBijhouding.

De doelgroep van dit webinar 

Dit webinar is ideaal voor alle medewerkers van de Burgerzakenafdeling die mutaties verwerken in de BRP. Ook functioneel beheerders die op de hoogte willen blijven van de laatste wijzigingen binnen de iBurgerzaken processen zijn van harte welkom.

Houd rekening met deze voorwaarden

  • Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket? Dan kun je kosteloos deelnemen met nog één collega. Zonder pakket kost deelname €300 per persoon.
  • Om het optimale uit dit webinar te halen, is jouw actieve aanwezigheid belangrijk. Daarom nemen we het webinar niet op.
  • Na jouw inschrijving rekenen we op je komst. Wil je annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur van tevoren door een e-mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.
  • Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met de link om via Microsoft Teams deel te nemen.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: