Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar iBurgerzaken gevorderden - april

Ben jij al een ervaren gebruiker van iBurgerzaken en benieuwd hoe je er nog meer uit kunt halen? Tijdens dit webinar delen we handige tips & tricks waarmee je jouw kennis kunt verdiepen en processen nóg efficiënter kunt benutten. Zelfs als je denkt dat iBurgerzaken geen geheimen meer voor je heeft, laten we zien hoe je verrassende nieuwe inzichten kunt ontdekken!

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 7 april
    14.00 - 15.00
    Online

Tijdens het webinar komt dit aan bod

We laten je zien hoe je met slimme tips & tricks nog meer uit iBurgerzaken haalt. Ontdek verrassende mogelijkheden en optimaliseer jouw manier van werken. Ook als je al ervaren bent, valt er altijd iets nieuws te leren. Zelfs de meest ervaren gebruikers ontdekken vaak nog nieuwe inzichten tijdens dit webinar. Uiteraard is er ruimte voor het stellen van vragen aan onze consultant. Een aantal specifieke onderwerpen die aan bod komen:

  • Het zaakgewijs werken: kleurgebruik, stappen, dossiervorming, behandelaar, signaaldatum;
  • Optimaal inzetten van de werklijsten wachtkamer en balielijst;
  • Slim gebruikmaken van iDocumentcreatie: denk aan conditionele blokken en automatische mails;
  • Handige weetjes om de werkzaamheden in iBurgerzaken nog makkelijker te maken.

    Komt deze datum je niet zo goed uit of wil je nog een keer deelnemen en nieuwe inzichten ontdekken? Schrijf je dan ook in voor het webinar op 3 februari.
Roby van den Berg, consultant

‘Zelf ben ik functioneel beheerder geweest van iBurgerzaken voor de gemeente en ondertussen werk ik al ruim 1,5 jaar als consultant. Maar zelfs ik krijg nieuwe informatie tijdens dit webinar!’


De doelgroep van dit webinar

Het webinar is vooral geschikt voor degenen die al langer met iBurgerzaken werken (en soms misschien denken 'heeft iBurgerzaken nog geheimen voor mij?), zowel voor burgerzakenmedewerkers als applicatiebeheerders. Werk je nog niet zo lang met iBurgerzaken en wil je je kennis opfrissen? Dan sluit het opfriswebinar waarschijnlijk beter aan bij jou behoeften. Deze vindt plaats op 17 maart en 26 juni

Houd rekening met deze voorwaarden

  • Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket? Dan kun je kosteloos deelnemen met nog één collega. Zonder pakket kost deelname €300 per persoon.
  • Om het optimale uit dit webinar te halen, is jouw actieve aanwezigheid belangrijk. Daarom nemen we het webinar niet op.
  • Na jouw inschrijving rekenen we op je komst. Wil je annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur van tevoren door een e-mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.
  • Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met de link om via Microsoft Teams deel te nemen.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: