Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar iBurgerzaken voor gevorderden | augustus

Werk je al wat langer met iBurgerzaken en ben je op zoek naar tips & tricks? Dan is dit webinar perfect voor jou! In dit webinar gaan we wat dieper in op wat iBurgerzaken allemaal te bieden heeft. Lees er hieronder meer over en meld je aan. 

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 15 augustus
    14.00 - 15.00
    Online

Tijdens het webinar komt dit aan bod

We gaan dieper in op wat iBurgerzaken allemaal te bieden heeft en hoe dingen met elkaar in verband staan. Een aantal specifieke onderwerpen die aan bod komen lees je hieronder. Uiteraard is er ruimte voor het stellen van vragen aan onze consultant Mathijs.

  • Het zaakgewijs werken: kleurgebruik, stappen, dossiervorming, behandelaar, signaaldatum etc.
  • Optimaal inzetten van de werklijsten ‘wachtkamer’ en ‘balielijst’
  • Slim gebruikmaken van iDocumentcreatie: denk aan conditionele blokken en automatische mails
  • Handige weetjes om de werkzaamheden in iBurgerzaken nog makkelijker te maken
  • Actualiteiten op het moment van het webinar

Roby van den Berg, consultant

‘Zelf ben ik functioneel beheerder geweest van iBurgerzaken voor de gemeente en ondertussen werk ik al ruim 1,5 jaar als consultant. Maar zelfs ik krijg nieuwe informatie tijdens dit webinar!’


De doelgroep van dit webinar

Het webinar is vooral geschikt voor degenen die al wat langer met iBurgerzaken werken, zowel voor burgerzakenmedewerkers als applicatiebeheerders. Werk je pas net met iBurgerzaken? Kies dan voor het webinar ‘basis/opfris iBurgerzaken’ op 1 juli 2024. Daar gaan we in op wat je waar kan vinden in iBurgerzaken en hoe dingen met elkaar in verband staan. 

Houd rekening met deze voorwaarden

iAcademy webinars komen het beste tot hun recht als je de sessie zelf actief bijwoont. We nemen ze daarom ook niet op. We rekenen dan ook op je komst nadat je je hebt ingeschreven. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl. 

Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen. Geen Samen Verder pakket? Dan neem je deel voor 290 euro per persoon.

Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Een aantal dagen voor aanvang van het webinar ontvang je nog een e-mail met laatste details, waaronder de deelname link naar de Microsoft Teams omgeving. 

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: