Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar iBurgerzaken voor gevorderden | februari

Werk je al langer met iBurgerzaken en ben je op zoek naar tips & tricks? Dan is dit webinar perfect voor jou! In dit webinar gaan we wat dieper in op wat iBurgerzaken allemaal te bieden heeft. 

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 3 februari
    14.00 - 15.00
    Online

Tijdens het webinar komt dit aan bod

We gaan dieper in op wat iBurgerzaken allemaal te bieden heeft en hoe dingen met elkaar in verband staan. Een aantal specifieke onderwerpen die aan bod komen lees je hieronder. Uiteraard is er ruimte voor het stellen van vragen aan onze consultant.

  • Het zaakgewijs werken: kleurgebruik, stappen, dossiervorming, behandelaar, signaaldatum etc.
  • Optimaal inzetten van de werklijsten wachtkamer en balielijst
  • De happy flow van een proces
  • Slim gebruikmaken van iDocumentcreatie: denk aan conditionele blokken en automatische mails
  • Handige weetjes om de werkzaamheden in iBurgerzaken nog makkelijker te maken

    Komt deze datum niet goed uit? Neem dan deel aan het webinar 'iBurgerzaken voor gevorderden' op 7 april 2025.
Roby van den Berg, consultant

‘Zelf ben ik functioneel beheerder geweest van iBurgerzaken voor de gemeente en ondertussen werk ik al ruim 1,5 jaar als consultant. Maar zelfs ik krijg nieuwe informatie tijdens dit webinar!’


De doelgroep van dit webinar

Het webinar is vooral geschikt voor degenen die al wat langer met iBurgerzaken werken, zowel voor burgerzakenmedewerkers als applicatiebeheerders. Werk je pas net met iBurgerzaken? Kies dan voor xxx.

Houd rekening met deze voorwaarden

  • Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket? Dan kun je kosteloos deelnemen met nog één collega. Zonder pakket kost deelname €290 per persoon;
  • Om het optimale uit dit webinar te halen, is jouw actieve aanwezigheid belangrijk. Daarom nemen we het webinar niet op;
  • Na jouw inschrijving rekenen we op je komst. Wil je annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur van tevoren door een e-mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl;
  • Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met de link om via Microsoft Teams deel te nemen.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: