Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar iKwaliteit

Tijdens dit webinar ontdek je hoe iKwaliteit het beheer van de BRP eenvoudiger en efficiënter maakt. Dankzij real-time controles op te raadplegen persoonslijsten (PL’en) en automatische dagelijkse controles op aangepaste PL’en, blijf je altijd op de hoogte van wijzigingen. In fase 1 worden alle controles uitgevoerd via de BCM, waardoor jouw gemeente voorloopt op de maandelijkse kwaliteitsmonitor van de RvIG. Deze maandelijkse controles van de RvIG kun je vervolgens gebruiken als extra controlemiddel achteraf. Tijdens dit webinar vertellen je meer over wat iKwaliteit (en fase 1) jouw gemeente te bieden heeft.

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 27 maart
    14.00 - 15.00
    Online

Over iKwaliteit 

Gemeenten moeten de norm van 99% administratief correcte gegevens in de BRP halen. Op dit moment is er geen tooling beschikbaar om dat actueel in te zien. Met iKwaliteit laten we de actuele stand van zaken zien zoals de Kwaliteitsmonitor die elke maand levert. Alle gemuteerde en nieuw binnengekomen PL'en worden automatisch aan de BCM aangeboden. Ook is het mogelijk om elke PL los aan te bieden aan de BCM. Deze fouten tonen we in een overzicht en vanuit daar kan een bijhoudingzaak gestart worden om de fout op te lossen.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

Een consultant van iBurgerzaken laat je zien hoe de krachtige module iKwaliteit jouw gemeente ondersteunt bij het verbeteren van de BRP-kwaliteit. Daarnaast krijg je een exclusief kijkje in de toekomstige functionaliteiten die in de komende fases worden opgeleverd. Deze onderwerpen komen onder andere aan bod:

  • De integratie met de BCM in iBurgerzaken;
  • De mogelijkheid om fouten op persoonslijsten en de status hiervan bij te houden in iBurgerzaken;
  • De extra controles die uitgevoerd worden.

De doelgroep van dit webinar 

Dit webinar is geschikt voor de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het bijhouden van de Bestands Controle Module (BCM) en het herstellen van fouten op persoonslijsten.

Houd rekening met deze voorwaarden

  • Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket? Dan kun je kosteloos deelnemen met nog één collega. Zonder pakket kost deelname €300 per persoon.
  • Om het optimale uit dit webinar te halen, is jouw actieve aanwezigheid belangrijk. Daarom nemen we het webinar niet op.
  • Na jouw inschrijving rekenen we op je komst. Wil je annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur van tevoren door een e-mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.
  • Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met de link om via Microsoft Teams deel te nemen.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: