Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar innovatie - OPENinschrijving

Benieuwd naar de nieuwste innovaties binnen PinkRoccade Publiekszaken welke zorgen voor blije burgers, medewerkers en ketenpartners? Product Champ Rombout neemt je mee tijdens dit innovatie webinar. Voor deze editie staat OPENinschrijving op het programma. Lees er hieronder meer over en meld je aan.

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 26 september
    14.00 - 15.00
    Online

Over OPENinschrijving

Hoe mooi zou het zijn als je het inschrijfproces van nieuwe inwoners aanzienlijk kan verkorten binnen jouw gemeente? Het is mogelijk met de nieuwste innovatie binnen OPENburgerzaken genaamd OPENinschrijving. Nieuwe inwoners dienen daarmee moeiteloos hun gegevens én documenten in voor verwerking in het burgerzakensysteem. Een bijzonder kenmerk van OPENinschrijving is de mogelijkheid voor inwoners om hun identiteit te verifiëren via identiteitsbewijscontrole, inclusief gezichtsvergelijking door liveness detectie. Hierdoor hoeft de medewerker aan de balie alleen nog maar een laatste controle uit te voeren, waarna de BRP-registratie compleet is. Dit leidt tot een tijdsbesparing van maar liefst 10 tot 15 minuten per verwerking.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

Rombout neemt je mee in de ontwikkelingen rondom OPENinschrijving. In een uitgebreide demo laat hij zien hoe het proces eruit ziet. De voordelen en meerwaarde worden op een rijtje gezet én natuurlijk is er ruimte om jouw vragen over OPENinschrijving en OPENburgerzaken te stellen. 

  • Demo
  • Voordelen 
  • De toekomst van OPENburgerzaken
  • Vragenrondje

De doelgroep van dit webinar

Deze webinar is gericht op verschillende functies binnen de gemeente. Van functioneel beheerder, baliemedewerker, informatiemanager tot aan teamleider: iedereen is welkom. Ben je benieuwd naar nog meer interessante innovaties? Volg dan ook eens het innovatiewebinar over iKlantgeleiding op 9 september.

Houd rekening met deze voorwaarden

iAcademy webinars komen het beste tot hun recht als je de sessie zelf actief bijwoont. We nemen ze daarom ook niet op. We rekenen dan ook op je komst nadat je je hebt ingeschreven. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl. 

Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen. Geen Samen Verder pakket? Dan neem je deel voor 290 euro per persoon.

Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Een aantal dagen voor aanvang van het webinar ontvang je nog een e-mail met laatste details, waaronder de deelname link naar de Microsoft Teams omgeving. 

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: