Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar iNzicht Burgerzaken basis

Ben je op zoek naar tips & tricks voor het gebruik van iNzicht Burgerzaken? Dan is dit webinar perfect voor jou! We gaan dieper in op het gebruik van de >150 standaardrapportages voor Burgerzaken. 

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 2 juni
    14.00 - 15.00
    Online

Over iNzicht Burgerzaken

Binnen gemeenten is regelmatig inzicht nodig in actuele cijfers, prestaties en vooruitzichten. Samen met kwartiermakers ontwikkelden we binnen iNzicht Burgerzaken daarom >150 rapportages voor verschillende gebruikers. Via de tegels op een gebruiksvriendelijk dashboard gebruiken applicatiebeheerders, medewerkers én managers deze overzichten 24/7 voor verschillende operationele en strategische vraagstukken binnen de organisatie. De weergave is een tabelvorm of grafisch en altijd te sorteren en filteren. En door de exportmogelijkheid naar Excel bovendien ook eenvoudig verder te bewerken voor elke gebruiker. iNzicht Editor biedt applicatiebeheerders bovendien de mogelijkheid om zelf rapportages te maken of aan te passen. Daar heb je in principe alleen kennis van de standaardtaal SQL voor nodig.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

Tijdens dit webinar leggen we je de basis van de app iNzicht Burgerzaken uit. We doorlopen samen de app en nemen daarin verschillende best practices mee. Uiteraard is er ruimte voor het stellen van vragen aan onze consultant Allyne.

  • Een korte inleiding op de softwarearchitectuur van iNzicht Burgerzaken;
  • De >150 rapportages en hoe je deze gebruikt, filtert en exporteert;
  • Slim gebruik van de tegels binnen iNzicht Burgerzaken.

De doelgroep van dit webinar

Het webinar is vooral geschikt voor nieuwe gebruikers van de app iNzicht Burgerzaken en voor wie op zoek is naar best practices. Wil je meer diepgang? Neem dan eens deel aan de training in februari of april.

Houd rekening met deze voorwaarden

  • Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket? Dan kun je kosteloos deelnemen met nog één collega. Zonder pakket kost deelname €300 per persoon.
  • Om het optimale uit dit webinar te halen, is jouw actieve aanwezigheid belangrijk. Daarom nemen we het webinar niet op.
  • Na jouw inschrijving rekenen we op je komst. Wil je annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur van tevoren door een e-mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.
  • Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met de link om via Microsoft Teams deel te nemen.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: