Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar opfris iBurgerzaken | juni

Heb je al wat ervaring met iBurgerzaken en wil je je kennis opfrissen? Dit opfriswebinar is ideaal om de basis weer scherp te krijgen, zoals waar je wat kan vinden en hoe dingen met elkaar in verband staan. Ook leer je handige tips en tricks en wie weet ontdek je wel weer wat vergeten functies opnieuw! 

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 26 juni
    14.00 - 15.00
    Online

Tijdens het webinar komt dit aan bod

We gaan in op wat je waar kan vinden in iBurgerzaken en hoe dingen met elkaar in verband staan. Uiteraard is er ruimte voor het stellen van vragen aan onze consultant. Een aantal specifieke onderwerpen die aan bod komen:

  • Het gebruik van alle knoppen/functies/velden binnen iBurgerzaken
  • Het zaakgewijs werken: stappen, dossiervorming, behandelaar, signaaldatum etc.
  • Een toelichting op het kleurgebruik en de iconen binnen iBurgerzaken
  • Hoe je de verschillende werklijsten in iBurgerzaken gebruikt
  • Op welke manieren je kunt zoeken binnen iBurgerzaken
  • Welke aantekeningen je kunt toevoegen en wat de gevolgen daarvan zijn
  • De persoonslijst en alles wat daarbij hoort
  • Het verblijfsobject en de details die je vanuit daar kunt bekijken
Atte Moorman, consultant

‘Na het volgen van dit webinar ben je wegwijs in de basisfuncties van iBurgerzaken en heb je tips en tricks ontvangen van een van onze consultants die jou helpt in je dagelijkse werkzaamheden. Van het zoeken naar personen en adressen, starten van processen tot het efficiënt zoeken in de werklijst en het dossier. Alles komt aan bod en stel ook gerust je vragen!’


De doelgroep van dit webinar

Het webinar is vooral geschikt voor gebruikers van iBurgerzaken, die al enige tijd met de applicatie werken. Werk je al wat langer met burgerzaken? Neem dan ook eens deel aan het webinar 'iBurgerzaken voor gevorderden' op xxx.

Houd rekening met deze voorwaarden

  • Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket? Dan kun je kosteloos deelnemen met nog één collega. Zonder pakket kost deelname €290 per persoon;
  • Om het optimale uit dit webinar te halen, is jouw actieve aanwezigheid belangrijk. Daarom nemen we het webinar niet op;
  • Na jouw inschrijving rekenen we op je komst. Wil je annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur van tevoren door een e-mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl;
  • Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met de link om via Microsoft Teams deel te nemen.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: