Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar opfris iDocumentcreatie

We nemen je stap voor stap mee door alle functies en knoppen, zodat je precies weet hoe je iDocumentcreatie optimaal gebruikt. Werk je al een tijdje met de app? Dan is dit de perfecte kans om je kennis op te frissen en je vaardigheden weer aan te scherpen. Ben je nieuw? Geen probleem! Dit webinar geeft je een helder overzicht van de mogelijkheden en helpt je snel op weg. 

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 16 januari
    14.00 - 15.00
    Online

Over de app iDocumentcreatie

Bedrijfskritische documenten produceer, print en publiceer je als gemeente graag automatisch. Uiteraard conform de actuele wet- en regelgeving, met de presentatie van bestaande gegevens uit de zaak en helemaal in lijn met de eigen gemeentelijke huisstijl. Zowel applicatiebeheerders als gebruikers worden op dat vlak ontzorgd met iDocumentcreatie.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

Onze consultant Allyne neemt je stap voor stap mee door alle basisonderdelen van iDocumentcreatie. Je krijgt niet alleen een duidelijk overzicht van de functies, maar ook handige tips en tricks om slimmer en efficiënter te werken met de app. We gaan het onder andere hebben over:

  • Paginaconfiguraties aanpassen;
  • Herbruikbare blokken gebruiken;
  • Standaard en custom documenten aanpassen;
  • Een eigen document toevoegen.


    De doelgroep van dit webinar 

    Dit webinar is geschikt voor degenen die documenten beheren, onderhouden en aanmaken: applicatiebeheerders, functioneel beheerders en/of Burgerzakenmedewerkers. Het maakt niet uit of je nu wat opfris informatie nodig hebt of dat de app nog nieuw voor je is.

Houd rekening met deze voorwaarden

  • Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket? Dan kun je kosteloos deelnemen met nog één collega. Zonder pakket kost deelname €290 per persoon;
  • Om het optimale uit dit webinar te halen, is jouw actieve aanwezigheid belangrijk. Daarom nemen we het webinar niet op;
  • Na jouw inschrijving rekenen we op je komst. Wil je annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur van tevoren door een e-mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl;
  • Na inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met de link om via Microsoft Teams deel te nemen.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: