Direct naar de content
icon search white
Digitaal

iAcademy webinar over key users - hoe zet je deze effectief in?

Twijfel je om met key users aan de slag te gaan of werkt jouw gemeente hier al mee en kan dit nog beter? Dan is dit webinar perfect voor jou! In dit webinar hebben we het over wat key users precies zijn en welke verantwoordelijkheden hierbij komen kijken. Lees er hieronder meer over en meld je aan. 

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 29 augustus
    14.00 - 15.00
    Online

Over key users

Een key user is een belangrijke schakel tussen functioneel beheer en de gebruikers. Hij of zij is de vertegenwoordiger van de medegebruikers en daarmee een belangrijk aanspreekpunt voor functioneel beheer. Een key user is een “gewone medewerker” binnen de afdeling burgerzaken, maar vaak wel iemand met meer kennis en ervaring van iBurgerzaken. Bij vragen of wensen vanuit de afdeling komen de collega's als eerste bij de key user terecht. Deze vangt hiermee de eerste vragen af en kan misschien zelfs korte functionele wijzigingen meteen doorvoeren.

Tijdens het webinar komt dit aan bod

We gaan in op wat een key user is en wat er allemaal bij komt kijken. Voor dit onderwerp zijn er al veel mooie best practices vanuit andere gemeenten verzameld en deze worden zeker gedeeld tijdens het webinar. Uiteraard is er ruimte voor het stellen van vragen aan onze consultant.

Mathijs van der Wielen, consultant

‘Ik krijg regelmatig de vraag, waarom zou je met key users werken? Je hoort het vast ook vaak; iedereen is druk en daardoor lukt het niet altijd om alle functioneel beheer werkzaamheden naar wens op te pakken. Door met key users te gaan werken verdeel je de werkzaamheden en zo ook de werkdruk. Daarnaast weet een key user precies wat er speelt binnen een afdeling en omdat het een directe collega van de werkvloer is, is het stellen van vragen laagdrempeliger.’


De doelgroep van dit webinar

Het webinar is geschikt voor alle medewerkers van de afdeling burgerzaken. Of jouw gemeente al werkt met key-users of niet, maakt niks uit.

Houd rekening met deze voorwaarden

iAcademy webinars komen het beste tot hun recht als je de sessie zelf actief bijwoont. We nemen ze daarom ook niet op. We rekenen dan ook op je komst nadat je je hebt ingeschreven. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl. 

Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen. Geen Samen Verder pakket? Dan neem je deel voor 290 euro per persoon.

Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Een aantal dagen voor aanvang van het webinar ontvang je nog een e-mail met laatste details, waaronder de deelname link naar de Microsoft Teams omgeving. 

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over dit webinar? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: