Direct naar de content
icon search white
Op locatie

iAcademy training iBurgerzaken voor nieuwe medewerkers

Tijdens deze iAcademy training hebben we het uitgebreid over iBurgerzaken en alle processen die daarbij komen kijken. De bedoeling van de training is dat je hierna weet hoe je als medewerker burgerzaken de applicatie gebruikt. Lees er hieronder meer over en meld je aan.

Direct aanmelden voor deze sessie

  • 10 december
    10.00 - 14.00
    Gemeente Amersfoort

Tijdens de training komt dit aan bod

Een consultant van iBurgerzaken leert je tijdens deze training alle kneepjes van iBurgerzaken. De sessie wordt opgebouwd met veel ruimte voor (inter)actie. Daarbij komen verschillende tips en tricks aan bod om het werken in iBurgerzaken nóg makkelijker te maken. Ook wordt je aan het einde van de training zelf aan het werk gezet als deelnemer met een aantal opdrachten. De onderwerpen die onder andere aan bod komen:

  • Het inloggen en wachtwoordbeheer in iBurgerzaken
  • Het raadplegen van personen in de BRP
  • Het raadplegen van adressen
  • Het gebruik van de verschillende werklijsten en de signaaldatum
  • Het doorlopen van een aantal processen; zowel frontoffice als backoffice
  • De happy flow van een proces
  • Het aanmaken van documenten zoals aktes en kennisgevingen/brieven

De doelgroep van de training

De training is geschikt voor alle nieuwe medewerkers van de burgerzakenafdeling die nu of binnenkort aan de slag gaan met iBurgerzaken. Ook medewerkers die misschien al even met de applicatie werken, maar nog niet alles weten zijn welkom!

Werk je al langer met iBurgerzaken? Neem dan ook eens deel aan het webinar iBurgerzaken voor gevorderden op 14 oktober. 

De training is op locatie op 2 data in 2024

Deze iAcademy training organiseren we op 2 data: 1 oktober, locatie 's-Hertogenbosch en 10 december, locatie gemeente Amersfoort. De training start om 10.00 uur en duurt tot ongeveer 14.00 uur. Natuurlijk is deze training inclusief lunch.

Elke iAcademy training vindt plaats op locatie. Waarom? Zo zetten we maximaal in op kennisuitwisseling en netwerken. Daarbij kiezen we voor wisselende locaties want de deelnemers komen tenslotte uit het hele land.

Houd rekening met deze voorwaarden

Heeft jouw gemeente een Samen Verder dienstverleningspakket 2? Dan is deelname inbegrepen voor maximaal 2 personen per gemeente. Geen Samen Verder pakket? Dan betaal je 840 euro. Neem je een collega mee? Dan betaalt deze persoon slechts 290 euro. De training gaat door bij minimaal 4 deelnemers en biedt ruimte aan maximaal 20 deelnemers.

Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Daarna ontvang je meer details over de training. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 24 uur vooraf door een mail te sturen naar info.publiekszaken@pinkroccade.nl.

Neem gerust contact op

Heb je nog vragen over deze training? Mail dan naar: info.publiekszaken@pinkroccade.nl

Deel via: