Dit komt aan bod tijdens de training
Tijdens de training gaan we in op de inrichting en beheer van de Workflow Verplichtingen en Workflow Inkoopfacturen.
- Doornemen procesflows Workflow Verplichtingen en Workflow Inkoopfacturen
- Bespreken inrichting Workflow Verplichtingen en Workflow Inkoopfacturen
- Validatie en autorisatie tabellen
- Creëren aanvraag tot bestellen
- Raadplegen bestellingen
- Inkoopfacturen routeren en boeken
- Raadplegen inkoopfacturen
- Betalen
Sjors Vink, consultant bij Financiën & Services
‘Straks weet jij van A tot Z hoe je de Workflow Verplichtingen en Workflow inkoopfacturen binnen jouw gemeente inzet. De validatie en autorisatie zijn hiervoor belangrijke tabellen. Je weet welke instellingen je kunt aanpassen zodat het systeem voldoet aan de mandaatregelingen van de gemeente.’
De doelgroep van de training
Deze training is geschikt voor zowel applicatiebeheerders als medewerkers van de crediteuren administratie.
De training is op ons kantoor in 's-Hertogenbosch
Door specialisten bij elkaar in één ruimte te brengen, is het delen van praktijkervaringen en bespreken hoe en waarom het proces loopt, vele malen efficiënter. Bovendien bieden we zo een mooie kans om met elkaar te netwerken want natuurlijk is deze training inclusief lunch.
Houd rekening met deze voorwaarden
De kosten bedragen 500 euro exclusief BTW. Je mag een collega gratis meenemen, dit kun je in het aanmeldformulier aangeven. De training biedt ruimte aan maximaal 12 deelnemers.
Na inschrijving ontvang je een e-mailbevestiging. Daarna ontvang je meer details over de training.
iAcademy trainingen komen het best tot hun recht als je de sessie zelf actief bijwoont. We nemen ze daarom ook niet op. We rekenen op je komst nadat je je hebt ingeschreven. Wil je je deelname annuleren? Dat kan kosteloos tot 14 dagen vooraf door een mail te sturen naar prlg.fs@pinkroccade.nl
Neem gerust contact op
Heb je nog vragen over deze training? Mail dan naar prlg.fs@pinkroccade.nl