Direct naar de content
icon search white
iFinanciën

Invordering 2.0

Het uitbesteden van alle invorderingsactiviteiten (vanaf het dwangbevel) leidt tot een grotere afhankelijkheid van derden. Deze vorm van gezamenlijk debiteurenbeheer is duur, gaat vaak ten koste van de dienstverlening aan de inwoners en de voortgang op de inning is vaak onduidelijk. Dit vergroot het risico op inbaarheid. Hoe langer de post immers open staat des te moeilijker deze in te vorderen is. 

Meer mogelijkheden onder eigen toezicht

Wil je als invorderingsambtenaar meer instrumenten inzetten om de vorderingen zelf te innen? Mis je hiervoor de mogelijkheid om de vorderingen te differentiëren naar deurwaarders of invorderingsprocedures? Wil je de uitvoering van de invordering cyclisch laten verlopen en altijd kunnen schakelen tussen de beschikbare instrumenten? Invordering 2.0 biedt jou deze mogelijkheden.

Invorderingsstappen afhandelen zonder tussenkomst van derden

Voer naast de huidige invorderingsstappen eenvoudig zelf de berekeningen per post en beslaglegging uit vanuit je eigen administratie. Zo bespaar je niet alleen veel geld, maar ben je ook niet langer afhankelijk van derden.

Meer weten?

Bekijk onderstaande factsheet voor meer informatie over Invordering 2.0. Je ontdekt er de voordelen overzichtelijk op een rij en leest er hoe het werkt.

Liever iemand spreken?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen via onderstaande gegevens.

Deel via:

Wil je meer weten? Download de factsheet.

Hierin lees je meer over Invodering 2.0, wat de voordelen zijn én hoe het werkt.

‘Samen met mijn collega’s van de afdeling Financiën en Services sta ik voor je klaar om jouw wensen en behoeften vorm te geven en je als gemeente te ondersteunen in deze verandering!’

Kyra Vancrayelynghe, Accountmanager Financiën & Services
pinkroccade_Kyra_Vancrayelynghe_185_AS.png