Direct naar de content
icon search white
MijnOverheid Berichtenbox

MijnOverheid module Mailing Berichtenbox

Sneller communiceren met burgers en tegelijkertijd besparen op kosten. Inwoners snel op de hoogte brengen van inbraken, een opengebroken straat of een verlopen paspoort. Met de module Mailing Berichtenbox kun je vanuit een eenvoudig te bedienen webapplicatie elektronische post versturen naar de burger.

Module Mailing Berichtenbox

Naast de standaard processen van MijnOverheid kunnen gemeenten ook brieven naar hun inwoners sturen zonder dat daar fysieke post voor nodig is. Via Makelaarsuite verstuur je mailingen in pdf-formaat aan de MijnOverheid Berichtenbox van inwoners.

Weten wat jij kunt besparen? 
Met de mailingen van Makelaarsuite kunnen gemeenten op termijn dus minstens 80 procent van hun inwoners bereiken. Dat gaat gepaard met een flinke kosten- en papierbesparing.

Visueel MijnOverheid.png

 

Louis Stroek, gegevensbeheerder bij Gemeente Edam-Volendam

‘"Tijdens de eerste run was de dekking slechts 7%, toch draaiden we al quitte. Met een dekking van 80 tot 90% gaan we dus fors besparen"’

   

Deel via:

Bekijk hier hoe de module Mailing Berichtenbox werkt!

In de volledige klantcase gaan we in op het proces, de samenwerking en de oplossing.

‘Samen met de klant komen tot een optimale ondersteuning van processen en diensten geeft me energie.’

Ton Timmermans, Product Owner Gegevensmanagement
Ton Timmermans website.png