Direct naar de content
icon search white
Gegevensmanagement

HR+

Vanaf september 2018 zijn wij begonnen met het uitrollen van een product om gegevens vanuit het Handelsregister weer te geven in Makelaarsuite, StUF-BG 3.10 formaat. Hiervoor is de module HR+ ontwikkeld.

Inmiddels is de HR+ module al 16 keer succesvol geïmplementeerd en staan er nog een aantal implementaties gepland voor de komende maand. Al met al, een mooi resultaat sinds de uitrol van de module!

Gekoppelde applicaties bevragen rechtstreeks op het nieuw gevulde gegevensmagazijn
De module HR+ zorgt voor een 2e gegevensmagazijn in het StUF-BG 3.10 formaat in Makelaarsuite. Hiermee wordt het mogelijk om deze gegevens te distribueren binnen jullie gemeentelijke applicatie landschap. Met de module HR+ maken we het mogelijk dat afnemers een bevraging kunnen doen rechtstreeks op het nieuw gevulde gegevensmagazijn. Hierdoor kunnen afnemers deze gegevens direct gebruiken in hun applicatie en hun werkzaamheden doen!

Het Handelsregister als basisregistratie zorgt voor correcte datakwaliteit
Het Handelsregister wordt gezien als een basisregistratie en moet ook als zodanig gebruikt worden binnen Makelaarsuite. De eerste reden hiervoor is dat het Handelsregister door de eigenaren van de bedrijven gevuld wordt. Daarbij komen de adresgegevens uit de BAG. En de persoonsgegevens uit de BRP. We controleren tijdens de implementatie op locatie en na afloop altijd goed of er uitval is ontstaan na de vulling. Daarbij bespreken we gelijk het belang van het terugmelding naar de Kamer van Koophandel. Hiermee realiseren we een correcte datakwaliteit in zowel de gegevensmagazijnen van de gemeente, als in de basisregistratie voor bedrijfsgegevens.

HR+ koppelt Niet Natuurlijke Personen in StUF-BG 3.10
De meest voorkomende reden voor de aanschaf van de module HR+ is dat de gemeente een applicatie heeft die gekoppeld dient te worden aan Makelaarsuite. Het gaat hierbij om het koppelen van de afname van gegevens van Niet Natuurlijke Personen in StUF-BG 3.10 formaat.

Inmiddels hebben we een koppeling gelegd met onze eigen applicatie iSamenleving en de applicatie Djuma voor het afnemen van gegevens van niet-natuurlijke personen in StUF-BG 3.10. Daarbij zijn we druk bezig met applicaties als Decos en SquitXO om ook hier succesvolle koppelingen voor te realiseren.

Neem gerust contact met ons op
Ben je benieuwd wat HR+ voor jouw gemeente kan betekenen? Neem contact op met je Accountmanager:
Thomas van Son | 06 295 282 10 | Thomas.vanSon@PinkRoccade.nl
Perry van Willigen | 06 234 050 16 | Perry.vanWilligen@PinkRoccade.nl
Willem Schepers | 06 14 94 56 27 | Willem.Schepers@PinkRoccade.nl

Deel via:

Meer lezen over HR+?

Bekijk de fachtsheet

‘Samen met de klant komen tot een optimale ondersteuning van processen en diensten geeft me energie.’

Ton Timmermans, Product Owner Gegevensmanagement
Ton Timmermans website.png