Direct naar de content
icon search white
Zaakgericht werken

iKlantcontactsysteem

Met iKlantcontactsysteem beschik je over een compleet en gemakkelijk te gebruiken applicatie waarbij de snelheid voor het afhandelen van jouw klantcontacten centraal staat. Jouw balie en telefooncentrale is hiermee uitgerust om alle vragen over alle domeinen heen direct af te handelen.

iKlantcontactsysteem (iKCS) is een flexibel medewerkersportaal waarmee jouw KCC-medewerkers snel vragen kunnen beantwoorden en afhandelen. De kracht van iKCS is dat je de beschikking krijgt over een totaal klantbeeld doordat zaakinformatie uit het zaaksysteem en zaakinformatie uit diverse taakspecifieke applicaties gecombineerd wordt tot één klantbeeld. Een mooi voorbeeld hiervan is de integratie met CiVision Belastingen waarmee jouw KCC-medewerkers met één druk op de knop alle benodigde informatie omtrent het innen van de belastingen te zien krijgt. Hiermee is jouw KCC-medewerker daadwerkelijk in staat om de klantvragen snel te beantwoorden.

De gebruiksvriendelijke look-and-feel van iKCS!

Deel via:

‘Samen met onze klanten de toekomst van iBurgerzaken inkleuren.’

Ward de Laat, Product Manager iBurgerzaken
PR_Ward_de_Laat_6105_AS.png