Op deze website gebruikt PinkRoccade Local Government cookies en vergelijkbare technieken. Dit doen we om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Bovendien voorkomt dit dat je meerdere malen dezelfde gegevens hoeft in te vullen. Zie voor meer informatie onze privacy- en cookieverklaring.
iObjecten
Office 365-integratie
Binnen de Ruimte & Omgeving Suite is het mogelijk om eigen (bron)documenten automatisch te genereren. Een handige functionaliteit, maar soms is het nodig om het gegenereerde bestand naderhand aan te passen met (bijvoorbeeld) een kleine toelichting.
Documenten bewerken is nog nooit zo gemakkelijk geweest
Met de Office 365-integratie module kan dit direct in de applicatie*. Het lokaal downloaden, bewerken en uploaden is hiermee verleden tijd. Het document wordt met deze module direct in Word online bewerkt en opgeslagen in de Ruimte & Omgeving Suite.
*Een vereiste voor deze functionaliteit is het gebruik van Office 365 binnen jullie organisatie.
Meer weten over de mogelijkheden voor jouw organisatie?
Neem contact op met Jef de Klerk. Je bereikt hem via 06 1395 0654, of stuur een mailtje naar jef.deklerk@pinkroccade.nl.
Contact
‘Door samen te werken zorgen we ervoor dat de dienstverlening naar de burger beter en gemakkelijker gaat.’
Jef de Klerk, Klantmanager Objecten