Op deze website gebruikt PinkRoccade Local Government cookies en vergelijkbare technieken. Dit doen we om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Bovendien voorkomt dit dat je meerdere malen dezelfde gegevens hoeft in te vullen. Zie voor meer informatie onze privacy- en cookieverklaring.
thema
Selfservice
App
iPortaal
#126
Een burger- en bedrijvenportaal
Burgers en bedrijven hebben steeds vaker de behoefte om hun gegevens te beheren, organiseren en delen. Een digitaal loket voor de burger en bedrijf waar zij hun zaken kunnen terug zien biedt hiervoor uitkomst. Het voordeel voor jou als gemeente? Je biedt én een digitaal loket aan én kan direct op een veilige manier documenten delen.
Direct en veilig het 'verlof tot begraven' downloaden
Voor de uitvaartverzorgers binnen gemeente Apeldoorn werkt het beveiligd uitwisselen van documenten via het bedrijvenportaal goed. Zij loggen op Mijn- Apeldoorn in met eHerkenning om op hun persoonlijke pagina te komen. Daar openen ze een specifieke zaak en downloaden ze direct en veilig het ‘Verlof tot begraven’ vanuit het portaal. De gemeente hoeft deze documenten dus niet meer op te sturen.
Receptiemedewerkers Rouwcentrum Rouwenhorst
Receptiemedewerker van Rouwcentrum Rouwenhorst uit Apeldoorn‘Het werken met dit portaal werkt snel en fijn voor ons. Het is een beveiligde omgeving die we op elk gewenst moment kunnen raadplegen met eHerkenning. Een extra stukje dienstverlening van gemeente Apeldoorn waar wij blij mee zijn.’
Waarom dit werkt
Met een digitaal klantportaal creëer je als gemeente op een centrale plek, 24/7 inzicht voor burgers en bedrijven. Deze afgeschermde, laagdrempelige omgeving zorgt ervoor dat zowel burger als ondernemer de eigen zaken kan inzien. Ook kunnen hier op een veilige manier documenten met elkaar worden gedeeld. Als dat geen service is!
Contact
‘Klanten wil ik steeds opnieuw op een creatieve wijze verrassen.’
Sanne van der Zanden, Programmamanager