Direct naar de content
icon search white
Ruimte & Omgeving

Samenwerkingsportaal

Het iObjecten Samenwerkingsportaal vergelijkt gegevens uit maar liefst 4 basisregistraties: de BAG, WOZ, BGT en BRK. Dit geeft je een volledig en betrouwbaar overzicht van elk object. Ontdek hoe je jouw gegevens nauwkeuriger en efficiënter beheert met het iObjecten Samenwerkingsportaal.

Verschillen voorkomen

Gemeenten hebben sinds een aantal jaar de taak alle WOZ-gegevens van woningen goed af te stemmen met andere basisregistraties. En verschillen daartussen te voorkomen. Het resultaat: flinke verbeteringen voor de betrokken basisregistraties. Maar hoe houd je nu grip op de data? Om verschillen tussen de BAG, WOZ en BGT te voorkomen, ontwikkelden wij het iObjecten Samenwerkingsportaal.

In deze SaaS-oplossing werken medewerkers van de BAG, BRK, WOZ en BGT samen in één omgeving om het object met alle kenmerken integraal te bekijken en te beoordelen. Een portaal voor zowel gemeenten als belastingkantoren dat onafhankelijk draait. En het mooie is: het maakt niet uit wie de BAG-, WOZ- of BGT-leverancier is.

Thumbnail Samenwerkingsportaal.jpg

Wat levert het je op?

Compleet beeld
Krijg een totaaloverzicht van objecten, inclusief gebruiksoppervlakte en bouwjaar.

Betere inzichten
Zie direct hoe objecten geregistreerd staan met al hun kenmerken.

Verschillen opsporen
Vind en los fouten op in je data, snel en gemakkelijk.

Efficiëntie
Geen noodzaak om meerdere applicaties te gebruiken. Alles in één overzicht.

 

Welke functionaliteiten biedt het?

Het iObjecten Samenwerkingsportaal biedt onder andere de volgende functionaliteiten: 

  • integraal raadplegen van de WOZ, BAG, BRK en BGT in één overzicht
  • consistentiecontroles tussen de WOZ, BAG, BRK en BGT
  • visueel maken van BAG-WOZ-koppeling
  • mogelijkheid terugmeldingen te leveren
  • overzichtelijke werklijsten
  • koppeling met Cyclomedia
  • integratie administratieve gegevens met de kaart
  • zelf kaartlagen toevoegen
  • webbased en responsive ingericht: eenvoudig te gebruiken op je mobiele apparaat 
  • meer dan 70 kwaliteitsrapportages beschikbaar
  • kwaliteitskaartlagen (bijv. 'ongekoppelde percelen')

 

Meer info of een demo?

Neem contact op met Jef de Klerk via jef.deklerk@pinkroccade.nl of +31 6 1395 0654.

Deel via:

‘Door samen te werken zorgen we ervoor dat de dienstverlening naar de burger beter en gemakkelijker gaat.’

Jef de Klerk, Klantmanager Objecten
Jef_de_Klerk.png
Error bij het laden van Partial View script (file: ~/Views/MacroPartials/Modules/StructuredData.cshtml)