Aandacht voor andere 'werelden'
In 2010 rondde Rory zijn opleiding Toegepaste (bedrijfs)wiskunde af. In zijn loopbaan deed hij wat verschillende dingen, waaronder de logistiek binnen een matrijzenmakerij. Bij het hoofdkantoor van Adecco was hij medeverantwoordelijk voor special billing, een systeem voor facturatie waar data-analyse en controle daarop centraal stond.
Hij beleefde een fantastische tijd in Japan, tijdens een short break die hij inbouwde. Een echte culture shock ervoer hij daar aan de andere kant van de wereld. Rory dompelt zich graag onder in onbekende werelden, dat blijkt ook uit het vele lezen dat hij doet. Fantasyboeken worden door hem verslonden; dit jaar las hij meer dan 70 boeken.
Verdiepen of verbreden
Sinds 2016, het jaar waarin hij ging werken voor de unit Publiekszaken heeft Rory zich verder ontwikkeld en zijn kennis verbreed.
Binnen het gebruik van het platform Blueriq behaalde hij verschillende niveaus, inmiddels tot aan professional level. Verder was hij een tijdje Scrummaster ter vervanging van een collega. Momenteel is het zoeken naar nieuwe uitdagingen binnen PinkRoccade en daarvan weet hij; mogelijkheden genoeg, nu kunnen we zoeken naar wat er past."
‘Toen ik het eerste kennismakingsgesprek had gevoerd bij PinkRoccade en het kantoor had gezien was mijn beeld van de organisatie positief bijgesteld; ik was verrast door de innovatieve aanpak, de moderne werkplek en de enthousiaste mensen.’
Twee bekenden van Rory werken intussen bij PinkRoccade, een familielid en een vriend. Van de aanbrengbonus kocht hij een gameconsole om een van zijn hobby's te kunnen beoefenen, videogamen.
Typisch PinkRoccade Publiekszaken volgens Rory
"Het is een feesttent. Wanneer er iemand vindt dat er reden is tot het vieren van iets, dan doen we dat ook. Uiteraard werken we ook hard en doen we dat voor een bedrijf dat winnend is. De sfeer is echt echt top! Verder is het erg leuk dat enthousiasme wordt aangemoedigd. Ik nam een keer het initiatief om met een collega een Whiskey-proeverij te organiseren op kantoor. Dat mocht van de directie, als er maar niemand naar huis zou rijden. En sterker nog, er werd ook een duit in het zakje gedaan!
Collega's zijn hier allemaal eager, ze willen ervoor gaan en willen opstaan voor het merk en ons product. Iedereen kan en mag zichzelf zijn. De werkomgeving voelt veilig iedereen wordt in zijn of haar waarde gelaten. Voor mij een ideale omgeving.”